Co mi přijde podbně absurdní jsou různé nápisy. Dnes jsem potkal: "Zákaz vylepování reklamy pod pokutou." OK, až uvidim nějakou pokutu,. nebudu pod ní vylepovat reklamu.
Tohleto je reklama, u ktery jsem si jist, že vypatlanej je autor a né já. Dodnes jsem konsternmován tím, jak autor nedokázal dodělat text a tu nedodělávku pustil mezi lidi. Samozřejmě z pohledu básnického je tam šílený zločin na rytmu. Také dodnes nevím, jestli to je nějakej nábytek, nebo realitka, nebo co a vědět to samozřejmě ani nechci.
Takže například - Hjundaj - král v moři průměrnosti. Nechápu, proč o svém produktu tvrděj, že je průměrný, ba dokonce že téhle průmernosti vládne. Ok, beru to tak, Hjundaj kupovat nemám, ale nerozumim tomu, proč do toho vrazili takovejch peněz, aby mi to sdělili.
Nechápu reklamu, nenávidim reklamu. Často vůbec nerozumim, co se reklama snaží říct a málokdy pochopím, co ta reklama chce nabízet. Možná jsem vypatlanej já, možná autoři reklam. Nevim. Co ale vím je, že to žere můj procesorový čas a to je důvod mé upřímné a hluboké nenávisti.
Bílé myši (c) 2018, 2019 Strašlivý Píďa.Webhosting ZONER software, a.s.https://www.czechia.com/ Stránky používají cookies.Bez nich to nejde.BUBUBU! JSME ZLÉ COOKIES!Nesouhlasíš-li s použitím cookies, táhni.